ک.م.م.ک:
بنا به گزارشهای رسیده به مرکز خبری KMMK، پنجشنبە ۲۳ اسفند ۱٤۰۳ خورشیدی، هادی رستمی، مهدی شاهیوند و مهدی شرفیان سە شهروند اهل لوڕستان کە در زندان مرکزی رژیم ایران در اورمیە محبوس هستند، بە دفتر اجرای احکام این زندان احضار شدە و ابلاغیەای از سوی معاون دادستان مبنی بر فرصت یک ماهە برای کسب رضایت شاکیان و جلوگیری از اجرای حکم غیر انسانی قطع عضو دریافت کردەاند.
بر اساس این ابلاغیە، در صورت عدم کسب رضایت شاکیان پروندە ظرف مدت یک ماە آیندە، حکم غیر انسانی و قرون وسطایی قطع عضو این سە شهروند اجرا خواهد شد.
اجرای چنین احکامی نەتنها فرد قربانی را برای همیشە از زندگی اجتماعی محروم میکند، بلکە تأثیرات روانی و اجتماعی عمیقی بر خانوادە و جامعە خواهد داشت.
ب.ش

