به گزارش جمعیت حقوق بشر کوردستان: مدیر یکی از مدارش چرداول باسیم کابلِ برق، دانش آموزان را مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار میدهد.
به نقل از خبرهای منتشرشده؛ امروز ۲۶ مهرماه تصاویر تنبیه تعدادی دانشآموز یکی از مدارس شهرستان چرداول منتشرشده است. در این تصاویر آثار تنبیه بدنی شدید مدیر با استفاده از سیم برق بروی بدن دانش آموزان نقش بسته است.
در آییننامه اجرایی مدارس در موضوع تنبیه، در ماده ۷۴ و ۷۵ بر تنبیه دانشآموز تأکید شده و البته در ماده ۷۷ مدیران را از تنبیه بدنی دانش آموزان بر حذر داشته است. ولی به دلیل نبود سیستم نظارتی و ابهام گویی در آییننامه، تنبیه و شکنجه دانش آموزان روزانه در مدارس صورت میگیرد.

جمعیت حقوق بشر کوردستان

