ک.م.م.ک:
شنبه ۶م آبان ماه سال ۱۴۰۲ی خورشیدی، دو کولبر اهل شهرستان ثلاثباباجانی(سهلاسیباوهجانی) با اسامی: “صلاح احمدی” اهل روستای حشمر از توابع شهرستان ثلاثباباجانی و “مصعب کاکایی” اهل روستای اورازه با شلیک مستقیم نیروهای نظامی حکومت ایران مستقر در نوار مرزی نوسود از نواحی پشت و کمر مجروح شدند.
شایان ذکر است که، نیروهای مرزی با سلاح ساچمهزن واز فاصلهی نزدیک کولبران را زیر آتش پر حجم خود گرفتند که تعدادی زخمی شدند که تاکنون هویت نامبردهگان احراز شده است.
گفتنی است که، تا لحظه نگارش و انتشار این خبر از هویت دیگر مجروحان این رویداد اطلاع دقیقی گزارش نشده است.
ع – ر

